۱۳۹۴ آذر ۱۵, یکشنبه

#بازاریابی_و_مدیریت
دروغ های رایج و مشهور #مشتریان:
1-نمونه های مشابه محصولات / خدمات شما خیلی ارزانتر هستند:این در حقیقت یعنی: کسی که این را می گوید یا هنوز دلیل برتری محصول یا خدمات شما را درک نکرده است یا انتظار دارد برایش تخفیف بدهید.
2-حتما بروشورتون رو می خونم:این در حقیقت یعنی اینکه: به طور محترمانه می خواهند شما را از سر خودشان باز کنند. این را بدانید که داشتن بروشور و کاتالوگ برای فروش یک محصول یا خدمت، الزامی نیست.
3-کاتالوگ محصولاتتون رو بفرستید تا سر فرصت بررسی کنم:این در حقیقت یعنی: من آدم مهمی هستم که خیلی سرم شلوغ است و کارهای مهمتری از گوش دادن به تو دارم، پس وقتم را نگیر. – اما به صورت محترمانه.
4- باید با شریکم مشورت کنم:این در حقیقت یعنی: من هنوز به اندازه کافی به شما و محصولتان اعتماد پیدا نکرده ام.  و زمان بیشتری برای فکر کردن می خواهم.
5- به نظر من که خدماتتون / محصولتون عالیه:کسی که این جمله را می گوید اما محصول یا سرویس شما را نمی خرد به احتمال زیاد دروغ می گوید. شاید دلیلش این باشد که از نظر اجتماعی کار درستی نباشد که مستقیم به کسی بگوییم کاری که می کنند یا محصولی که تولید کرده است بد است.
6-ببخشید کار مهمی برایم پیش آمد نتوانستم خودم را به جلسه برسانم:این در حقیقت یعنی: بهانه ایی برای لاپوشانی بدقولی هایش. یا شاید هم نمی خواهند با شما روبرو شوند چرا که می دانند قدرت تصمیم گیری با پول لازم را ندارد اما نمی خواهند ظاهرشان پیش شما بد شود پس به شما قول برگزاری جلسه و بررسی های بیشتر می دهند.
@negaresh1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر